BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

sreda, 27. januar 2016

TRIPL KRIPL

Na pa imam. Doma imam tripl kripl. Ben ima hernijo, Nike vneto uho, Nyíl pa si je danes na treningu izpulil noht. Idealna stranka za mojega veterinarja.
Cone, sovražim cone. Ko je šlo že vse tako dobro, sva šla danes na vadbišče delat samo cone. Ne vem ali sem kriva jaz, ali sem slabo preverila dilo, je narobe stopil, ko se je zapodil za žogo ali kaj, samo naenkrat je bilo vse okoli njega krvavo. In nohta ni bilo več. Zdaj mora počivati tudi on. Samo še Nike je nekako normalna. Njeno uho je dejansko ne ovira pri gibanju in sprehajanju. Ubogi Nyilček, z ogromno prevezo na nogi zgleda čisto nesrečen.
Jaz sem se pa že veselila kako gremo počasi lahko vsi na sprehod, saj gre Ben lahko zdaj že vsake dva dni na kratek sprehod. Na, zdaj pa imamo. Tega sem se prav bala, teh dil in con in teh povlečenih nohtov in agility poškodb s katerimi nisem imela do zdaj s trdoživim terierjem nobenih težav.

Ni komentarjev:

Objavite komentar