BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

ponedeljek, 23. november 2009

Od Goričkega v Piran...







Če se že klatimo po celi Sloveniji, potem pač moramo tudi malo na morje. Nike si je nategnila mišico ali nekaj takega in je imela nekaj dni omejeno gibanje. Zdaj je že v redu, šepala že naslednji dan ni več, pa vseeno je nisem smela "mučiti" s hribi. Pri miru itak ni v nobenem primeru, pa vseeno. In to, da mora biti njen sprehod malce bolj omejen sem izkoristila za izlet na morje, kamor sicer redko zaidemo. Problem je predvsem v tem, da se tam ne morejo nikjer konkretno znoret, ali vsaj jaz ne poznam primernega prostora za sprehod na obali. In povsod je preveč ljudi...posebej v nedeljo...Tokrat vreme ni bilo zelo lepo in je bila gužva malo manjša. Vedno grem v Simonov zaliv, kjer je na plaži lep travniček za norenje, pa seveda v Piran in čeprav sem hotla it še na sečoveljske soline je zmanjkalo dneva. Nadomestila sem jih s solinami v Strunjanu. Ben in Nike sta se za konec dneva zapodila v solinsko blato, jah, blatna kopel je baje zdrava :). Samo, da se onadva zabavata, pa kaj, če smrdi cel avto, jaz potem še cel večer čistim kopalnico, samo, da se onadva zabavata...

Foto: Nathan Klasinc

Ni komentarjev:

Objavite komentar