BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

sreda, 16. maj 2012

Nike in njene muhe

Nike ni scrkljan kuža. Še dobro, da imam Bena, ki bi se ves čas stiskal k meni in čohljal. Nike pa je super delovni pes, ki se, ko pride domov, najraje zavleče pod odejo in ima popoln mir. Včasih pride izpod odeje in me gleda, kot bi nekaj hotela od mene. Ko pridem k nje in jo pobožam pa pobegne nazaj. Crkljanje zagotovo ni to, kar si ona želi. To me včasih malo žalosti. Zato pa toliko bolj cenim trenutke, ko pride k meni in se stisne k meni in celo pusti, da jo božam. Ob takih trenutkih se ne upam premakniti, da si nebi premislila. In tak trenutek je zdaj, ko sedim na fotelju, na eni strani se k meni stiska Ben, na drugi Nike. In smo ena srečna družinica, ki preživljamo umirjen sredin večer po dolgem sprehodu, trikcih in igranju. Life is beautiful!

Ni komentarjev:

Objavite komentar