BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

sobota, 14. januar 2012

Pasje razstave


FOTO:Yenepu group
sobotainfo


Vem, da sem o tem že pisala ampak te pasje razstave so res tako neumna reč. Danes sem bila povabljena da bi nastopala s trikci na pasji razstavi in sem privolila. Ne vem zakaj že, ampak tega res ne bom več počela. Pustimo dejstvo, da sem zapravila čudovit sončni dan za to, da sem tri ure čakala na svoj desetminutni nastop. In med čakanjem sem lahko opazovala razstavljalce. Na ven so vsi tako urejeni, lepo oblečeni, psi so sfrizirani in napudrani ampak v strahu, da se kak pramen dlake nebi narobe obrnil jih ne peljejo niti lulat. Potem te psi lulajo kar po stebrih v hali in kakajo na tla hale. Lepo oblečena gospa s počesanim koker španjelom pa je preveč fina, da bi za svojim psom pospravila. In potem ostane kakec na tleh, da lahko ostale fine dame in gospodje hodijo po njih. Fuj. Skratka, pasjih razstav se bom v bodoče res izogibala, sploh pa takšnih zaprtih. Ko smo šli poleti nastopat na razstavo na Bled, ki je bila zunaj je bilo še kar v redu, saj sem se med čakanjem lahko igrala na travniku, tukaj je pa res zoprno, ker se nimaš kam dat. Ne razumem kako se da ljudem cel dan česat svoje pse pri čemer ni šans, da jim vržeš kakšno žogico. Ampak vsak ima svoje veselje. En fantek je med ogledom našega nastopa rekel "kako ti psi trpijo". Najbrž res. Še posebej ko smo šli takoj po nastopu na blaten sprehod po tranikih in so se kužki podili za žogicami. Bogi.

Ni komentarjev:

Objavite komentar