BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

ponedeljek, 9. november 2009

Preko Mure, preko Drave...




Da ne bo kdo rekel, da samo po hribih hodimo. Tokrat sem preživela čudovit vikend s štirimi Parsoni, enim zmešancem in seveda Metko, Rolandom in Kajo. Na obisk smo šli v Prekmurje k Nikinim vzrediteljem. Tudi Prekmurje je čudovit del Slovenije. Ravnice, da vidiš kamor tvoje oko seže so prav tako prijetne. Ben bi najbrž bil bolj ljubitel Prekmurja, kot Gorenjske, ker ima rad neskončne travike. In JE užival. Nike pa sploh. Male parsonske riti nam je uspelo celo tako zmatrat, da so popadali dol, ko smo prišli s sprehoda. V soboto smo šli peš od otoka ljubezni do mlina na Muri. Kar sprehod. V sicer precej sivem vremenu, nas je razveselilo tudi nekaj sončnih žarkov. V nedeljo nismo imeli te sreče, večino časa je deževalo. Kljub temu smo si privoščili moker ampak prijeten sprehod. Nike je izkoristila čas in se VELIKO igrala s svojo sestrico Aisling in z veseljem se jima je pridruževala Kira. Sem mislila, da bom imela težave z Benom. Tako, na sploh, da bo ljubosumen in bo težil psom, ki se igrajo z Nike. Načeloma nima nič proti, samo včasih ima po določenem času dovolj, se vmeša v igro in se trudi prevzeti Nike, presenetljivo, ponavadi na miren način. Bolj ljubosumna je Nike. Z Ais sta se super razumeli, dokler se ni Ais hotela igrat z Benom. To pa ni šlo, vse lepo in prav ampak Ben je njen in z njim se lahko igra samo ona. Ais pa...popolnoma me je očarala, podarila mi je milion poljubčkov in se ves čas crkljala pri meni. Tako zanimivo je videti, kako se tak divjak lahko prelevi v nežnega malega scrkljančka. Sem se komaj zadržala, da je nisem kar s sabo odnsla. Komaj čakam, da jo spet vidim in tudi preostalo Bučkovo familijo seveda :) .







Ni komentarjev:

Objavite komentar