BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

nedelja, 6. december 2009

VESELI DECEMBER


Veseli december je tu. Priznam, všeč mi je in rada ga imam. Rada imam vse lučke, ves kič, božične pesmice,vonj po cimetu in vso ostalo decembersko euforijo. Doma mi že mežikajo lučke z dreves, čeprav smo šele šestega. A vendar ena stvar kazi to prijetno, pravljično vzdušje. Strah in trepet in velike travme za Bena, Nike še ne ve kako bi se odzvala. Petarde. Ne razumem kaj je ljudem tako všeč pri temu, da nekaj poka. Po drugi strani pa je logično, marsikdo pa mogoče ne razume kaj je meni všeč na vseh teh lučkah ali vonju po cimetu recimo. Smilijo pa se mi vsi plašni kužki, ki v teh dneh še lulat ne morejo iti v miru. Pa če pomislim na svoja kužka. Bojita se, to že, a jaz poskrbim za njiju, oz. bolj moram skrbet za Bena, ju peljem iz mesta, nekam kjer ne poka, ko poka več se lahko skrijeta k meni pod odejo, pa se počutita bolj varne, vsaj malo. Kaj pa vsi kužki zunaj na verigah,v pesjakih? Včeraj sem slišala enega kako je tulil in se mi je trgalo srce. Zunaj na verigi, velikokrat se nimajo kam skrit, okrog njih bliska njim pa nič jasno in nikogar nimajo, h kateremu bi se stisnli. Njihovi lastniki medtem hladnokrvno sedijo v toplih naslonjačih, pijejo čaj, gledajo televizijo in si mislijo, pa kaj se ta pes skos dere zunaj. Ali še huje, medtem, ko najbrž sploh ne gledajo in opazijo ali je njihov pes prestrašen ali ne, poleg vsega še sami mečejo petarde, po možnosti kar na vrtu, pred hišo, kužku direkt pred ušesi. Mogoče pretiravam, ampak sigurno se najdejo tudi takšni, oz. predvidevam, da večina ljudi, ki ima doma pse, tudi sami veselo mečejo petrasde. In pri tem nihče ne razmišlja kakšne travme povzročajo ubogim živalim. Pa niso tu le psi, so še mačke, ptice, veverice, srne,...Za njih December ni prav nič VESEL ampak zgolj PEKLENSKI. Na žalost ta blog verjetno berejo le ljudje, ki razmišljajo kot jaz, pa vseeno, pomisli še enkrat, kaj bo tebi prinesel en pok, kaj pa s tem povzročaš drugim.

6 komentarjev:

  1. Tudi moj pes neskončno trpi ob poku petard. Čeprav gre zelo rad na sprehod, mu v decembru to predstavlja kot nujno zlo. Ni sproščen, ker ima ušesa neprestano našpičena v pričakovanju novega poka. Upam, da bo december res kmalu minil

    OdgovoriIzbriši
  2. OK priznam, tale fotka je pa res pocukrana ;)- zelo lepo, upam edin, da si ne tale smrekca k je na tleh enkrat v prafaktorijih te pricakala :D

    S

    OdgovoriIzbriši
  3. ja Simonca, na tvojem mestu bi jaz čez božič prestavila vse poizkuse ala "Nike izven boksa" ko te ni doma :)....a Bena ne ganejo smrekce pa ostala dekoracija, mislim v smislu demoliranja?

    lp, M.

    OdgovoriIzbriši
  4. He he sej sem jih prestavla. Ne, Bena nič ne ganejo okraski, on je priden nič ne uničuje, edino kar je zdemoliral so ble rolete, ker je najbrž hotel ven it, pa poje, kar mu pride pred gobček, če na smrekci ni nič užitnega ni zanimiva.

    OdgovoriIzbriši
  5. Luna se tudi boji petard in pokanja - lani je mogoce od 21h do 2h zjutraj spala eno uro vsega skupaj na silvestrovo. Prve dve leti se ni bala, ker je pac to v njeni naravni zasnovi (pok pistole), od zastrupotve dalje je pa katastrofa.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ejla Simonca, tvoja dekoracija je pa res tako pocukrana, da se kar med topi ... všečno :). A lahko še jaz kakšno nogavico prispevam ? Lp, malaM

    OdgovoriIzbriši