BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

četrtek, 5. avgust 2010

moja mala popolna Nikica


Nike je super psička, vsak dan me navdušuje s svojimi neumnostmi. Danes pa je pokazala, da ima v sebi še nekaj, kar sem pri njej malce pogrešala. To namreč, da mi ne prinaša nazaj, kar ji vržem. Žogic, frizbija... Danes na sprehodu, pa sem ji vrgla žogico in pričakovala, da jo bom mogla it iskat za njo, kot ponavadi. Pa jo je nosila naokoli ves čas in mi jo nazadnje tudi prinesla. In to še ni vse. Ko jo je ben ukradel in po svoji navadi odnesel nekam v travo, sem ji bolj za hec rekla, naj gre po žogico in nisem pričakovala, da bo res šla. Pa je šla in jo poiskala, čeprav ni videla kam jo je Ben odnesel in jo prinesla nazaj. In jo potem še naprej ves čas sprehoda ponosno nosila in piskala z njo. Seveda sem bila ponosna in vesela.

Pa še nekaj besed o Nikinem agilityu o katerem pravzaprav ne govorim dosti, ker imam toliko opravkov z govorom o drugih rečeh. Pa to ni zato, ker nebi trenirali. Seveda pridno trenirava in se pripravljava na prvo tekmo. Uradno bi lahko začela tekmovat 4.9., ko se spet začnejo tekme in bo že dovolj stara. Vendar bi bila preveč optimistična, če bi mislila, da nama bo uspelo. Čeprav si tega želim in malce ciljam na to. Vendar ne bom silila. Problem so prevsem cone. Te presnete cone, ki se ne premaknejo in ne premaknejo. No ja nekoliko je dila že dvignjena, samo še vedno nisem prepričana, da je nje jasno, kaj hočem od nje. Dokler con ne zna pač ne greva na tekmo. Pa tudi sicer sem se odločila, da, če cone ne bo naredila jo grem popravljat! Če me pa premami, da bi vseeno tekla naprej, se bom pa kaznovala s tem, da na naslednje tri tekme ne grem! Ker si res nočem v enki zafurat con. Mislim namreč, da malo perspektivan pa je že in se splača vanjo vlagat veliko truda. Moram pa pohvalit njene gugalnice, ki jih naredi super.
Sicer pa mislim, da ji gre odlično. Vodenje nje je res popolnoma drugačno od vodenja Bena. Ker je Ben počasen lahko z njim tečem od ovire do ovire in ni potrebno, da bi bil kaj dosti samostojen na parkurju. Nasprotno Nike težko lovim, ker sem nerodna težko delam menjave zato je nujno, da je na parkurju čim bolj samostojna. In je. In teči agility z njo je pravi užitek. Jap, malce že komaj čakam, da začneva tekmovat, priznam.

2 komentarja:

  1. no, mi navijamo, da bosta čimprej zrihtale te cone, da končno začneta tekmovat. sicer pa je pr conah itak tako, da se nekje na enem mestu zatakne in ne gre nikamor, pol pa kar naenkrat pes ve kaj je treba delat in gre pol sam še gledko naprej :) boš vidla ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. no, jaz sem se zdej zataknIla :)

    Sej vem, da bo sej vem, sam mudit se mi ne sme, tko, da če rata do tekme rata, če ne pač ne.

    OdgovoriIzbriši