BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

nedelja, 2. oktober 2011

Prvi pogoj za A3

Prejšnji vikend sem z Nike prvič tekla v A2. Tekli sva lep tek z eno samo napako, preskočeno cono. Presneto!Te cone, če ne treniram vsaj 2x na teden in ne hodim na moste z različnimi merami mi cone preskakuje. Ta vikend smo bili spet na tekmi, v Avstriji, na isti lokaciji, kot na dvodnevni tekmi poleti. Manjkalo so Prekmurci ampak smo se vseeno imeli lepo. Tekli smo dva agility teka. Enega sva odtekli brez napake. Ta tek sva zmagali in si tako pritekli prvi pogoj za A3. Če bo šlo tako naprej, bova kmalu tekmovali z najboljšimi. Komaj čakam.
En tek pa sem se takoj diskvalificirala. Mala mi je na zadnjih tekmah nekajkrat ušla s štarta, na katerem sicer lepo čaka, da štartava. Odločila sem se, da jo grem popravit. Avstrijci te diskvalificirajo, če se vrneš nazaj, udi če pes še ni šel čez prvi hop. Vseeno, kak tek je vredno reskirati, da pes ve, da te mora tudi na tekmi jemati resno. Predvsem tam! Ampak je bil tudi potem tek bolj ena velika štala. Tako da ni bilo velike škode.

Ni komentarjev:

Objavite komentar