BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

sobota, 5. november 2011

7 prijateljev gre v Bovec






































Delo v šoli je najboljša služba, kar si jih lahko zamisliš. Poleg tega, da mi je všeč samo delo, so mi všeč tudi pogoste počitnice. Med tokratnimi počitnicami se je 7 (2 človeka, 4 psi in 1 avtomobil )prijateljev za nekaj dni odpravili v Bovec. Načrtovali sva sicer tri do štiri dni a nas je slabo vreme pregnalo domov predčasno. Vseeno smo preživeli dva lepa dneva ob prelepi Soči. Zaradi vremena žal nismo mogli v hribe.
Stanovali smo v apartmaju Sonja Komac. Lepi in poceni apartmaji, ter prijazna teta. Samo ena stvar je bila malce smešna. Potovanje s štirimi psi je malce oteženo. Ljudje pustijo v apartmaje psa, ampak štiri. Tako me je malce skrbelo, da bi me gospa takoj zavrnila in sem jo seveda vprašala, če dovoli pse, ko sem jo klicala za apartma. Pse je dovolila, vendar ji nisem povedala koliko jih imava z Nino. Zato je bila kar precej šokirana, ko je videla, koliko jih je. Rekla sem ji, da so majhni. Tega se nisem zlagala, kaj pa so Nike, Mali Ben, in Winnie, ki ne raste nikamor, drugega kot majhni psi? Samo Panetone je malce večji, pa tudi zanj nebi ravno rekla, da je velik pes. o, prijazna teta si je kot majhne pse naslikala čivave ali kaj podobnega, ker je ,ko je videla malega Bena rekla: "joj kako je velik:" :) Pozabila je, da sploh imava psa in nama dala lepši apartma. Če bi nama dala spodnjega (bolj primernega za pse, s ploščicami po tleh, itd.) se sploh ne bi sekirala, tako pa jo je ves čas skrbelo kaj bo od apartmaja ostalo. Z Nino sva poskrbeli, da je bilo res vse v najlepšem redu, tudi, da psi niso niti preveč dlake pustili. Gospa je bila, kljub prvemu šoku, zadovoljna z nama in nama je ponudila, da prideva še kdaj. In najbrž tudi bova.Zaključek: Vseeno je bolje kar takoj realno povedati kašna je situacija, da se izogneš takšnim šokom. Vsi smo se namreč počutili malce neprijetno.
Dneve sva seveda preživljali zunaj v prelepi okolici Soče. Res škoda, da nas je vreme domov pregnalo predčasno.

1 komentar:

  1. LOL :D prva slika je fotomontaža, jaz pa že ne štrikam :P drugače pa čudovite slikice, vidiš kaj naredijo odlični fotografi s piškavo opremo!

    OdgovoriIzbriši