BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

nedelja, 26. februar 2012

Amromeka družinica

Amromeka družinica se veča in veča. Tako mladički odhajajo na vse konce in kraje. Z lastniki prvega legla smo kar precej povezani in smo kot mala družinica, medtem ko je z vsemi ostalimi težko imeti stike. Nekaj pa jih le imamo. Tako smo se v zadnjih dneh družili s kar nekaj Amromeka psički in kmalu obiščemo še kakšne izmed njih. Zadnjič smo bili na sprehodu z bodočo agilitašico Baloo.


in kot že tolikokrat smo bili na sprehodu s Sheilo.


Danes pa smo spoznali mlajšo Nikicino pol sestrico Cally. Cally je še en super parsonček. Pogumna, nič je ne obremenjujejo drugi kužki. Kljub temu, da se je najprej igrala z nekim mimoidočim kužkom ga je takoj pustila, ko sem jo vabila v igro z mano in se je raje igrala z mano. To pri kužku cenim. Ves čas mi je visela na rokavu. Super karakter. In tudi simpatična je, z njenimi lisicami smo jo že prvi teden preimenovali v kravico. Joj, zadnje dni je bilo toliko mladičkov okoli mene, da sem ćisto raznežena in bi skoraj še jaz kakšnega imela. Ampak brez skrbi, ne bo se zgodilo!



Ni komentarjev:

Objavite komentar