BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

sobota, 7. julij 2012

Nike je diplomirala

Danes je Nike diplomirala. 7.7. s številko 77. Bom postala še vraževerna in začela verjet, da je 7 moja srečna številka. Končno nama je uspelo in sva naredili še zadnji pogoj za trojko. Naslednjo tekmo torej tekmujeva v kategoriji najboljših. Res je, da bi nama morda koristilo še nekaj treninga v dvojki ampak bova vseeno šli v trojko. Današnji agility pa ... Nike moram res zelo pohvaliti. Kljub mojemu nerodnemu vodenju večino časa zelo dobro ve, kam mora it. Danes sem na primer menjala za njo po mostu in je vseeno naredila cono(po tej menjavi je čudež, da je sploh ostala na mostu). Seved as eje to zgodilo, ker sem pozabila narest menjavo prej. Da ne govorim o jumpingu, ko je samo čudež, da sva ga zvozili s samo petimi kazenskimi točkami, ki jih je dobila, ker je podrla zadnjo palčko. Glede na vodenje sva si vsaj pet kazenskih točk tudi zaslužili, zato ji te palčke nič ne zamerim. Čeprav mi mala kar rada kaj poruši. AMPAK! Z Nike sva danes naredili zadnji pogoj. Lepo ali grdo.

3 komentarji:

  1. JUHU JUHU JUHUUUU, mi se že zelo veselimo družbe v trojkici, še bolj pa se veselimo skupnih treningov :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Bravo!!!...smo vedeli, da bo šlo, zdaj pa se Amči in R. že veselita hčerkicine konkurence :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja ja, kar naj se veselita :) Tudi jaz sem komaj čakala, da bomo lahko mi tekli skupaj.

    OdgovoriIzbriši