BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

nedelja, 5. avgust 2012

Počitnice (kamp Menina)

Videti je, kot da letos samo ždimo doma. Ampak ni res. Vroče je in če nisi nekje ob vodi, v senci, se ne da živet! Tako preživimo kar se da veliko dni ob kakšni vodi. Največkrat ob kakšnem jezeru ali reki. Na "resne" počitnice ne gremo. Letos potujemo tako, da v avto vržemo šotor in se utaborimo na vrtu kakšnega prijatelja. V hribe ne hodimo, res je prevroče. Jih pa močno pogrešamo. Če povem po pravici komaj čakam, da bo poletja konec. Prosta sem in lahko bi šla marsikam, pa se mi zaradi vročine ne da. Enostavno preslabo jo prenašam! Poleg vrtov, na katerih kampiramo smo šli ta vikend končno pogledat kamp Menina ob Savinji. Jezero v kampu je bilo sicer videti precej večje, kot se je potem izkazalo da je, a smo se v njem vseeno lahko zelo prijetno ohladili. Kamp je zelo prijazen do psov. Mislim, da se mi je prvič zgodilo, da nisem nikjer videla nikakršne prepovedi za pse. In kopajo se lahko v jezeru na glavnem kopališču, med vsemi ostalimi kopalci. Seveda smo bili uvidevni do drugih in smo poskušali zavzeti kar se da malo prostora. Nikomur pa nismo šli v nos in nihče me ni opozarjal, da se psi tam ne smejo kopati. Ko pa sem se kasneje sprehodila še malo ven iz kampa sem našla tamkajšnje kinološko društvo, ki me je navdušilo s svojo velikostjo in urejenostjo. Mislim, da bi bilo super, če bi bila kakšna tekma kdaj tam. (podobno je tudi ob Velenjskem jezeru, tudi tja bi šla z veseljem na tekmo ali kar tako seveda.) Nisem se mogla upret, da nebi šla na vadbišče narediti nekaj trikcev in vaj poslušnosti. Agilit ovire sem tokrat pustila pri miru. Zadnje dni smo kar veliko trenirali in sem se odločila, da dam Nike teden dni počitka, saj je bila zadnjič na treningu kar precej brez volje. Naslednji vikend gremo na tekmo v Avstrijo. Komaj čakam! Tukaj pa je nekaj slik z Menine. Žal so precej slabe, ker je fotoaparatu "crknil ostrilec". Zato tudi ni drugih slik letošnjega poletja. Čakam nov fotoaparat.

1 komentar:

  1. Hvala za tole porocilo, sem hotel vedeti koliko so res prijazni za kuzke tam. LP, Neno

    OdgovoriIzbriši