BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

torek, 20. november 2012

Še malo o mojem Benčku


Toliko je govora o tem kako se je moj kuža razvil. Res sem vložila veliko truda vanj. Ampak se je splačalo. Zdaj je postal moj popoln kuža. In popolnost je ravno v tem da ni popoln. Agility je še vedno njegova šibka točka. Teče le, če je dovolj hladno, če se mu da,...No zdaj teče v vsakem primeru, razlika je le v zagnanosti. Ampak precejšna. Za to imam pa Nike. Ben pa je popoln in najboljši povsod drugje. Da ne bo pomote. Tudi Nike je super. Zadnjič sem srečala enega človeka, ki me je vprašal če je to Milo. Veliko ljudi me to sprašuje. To je pes iz filma Maska. (Jack russel) Od tam ljudje poznajo to pasmo. In potem me je vprašal, če ima veliko energije in ko sem rekla, da ja je rekel, da kako cool, da to pozdravlja.  Ja tudi meni je bila všeč ta energija in veliko srce v majhnem kužku. Tudi jaz sem razmišljala podobno kot večina, dokler Parsona nisem imela. Zanimivo in zabavno. Ljudje se ne zavedajo da je ta super energija, ki je vsem tako všeč, usmerjena predvsem v tla in lovljenje mišk, kopanje lukenj, raziskovanje gozda in nenazadnje, tekanje za divjimi živalmi. Preusmerjanje te neskončne energije na sebe pa zahteva še več energije od lastnika psa. Na sprehodih kot da Nike ni. Ben leta za žogicami in je ves čas pod mojimi nogami, ona pa se zaposli sama in z mano se ukvarja smo če se res potrudim za njeno pozornost. Dejstvo pa je, da se mi ves čas za to pozornost ne da trudit. Na sprehodih bi se kdaj z veseljem tudi sprostila in se ukvarjala z Benčkom, ki pa SI želi moje pozornosti. Toliko o tem kako cool je energija terjerjev. Je pa res, da je delo z njo precej bolj enostavno. Agility teče tudi če jo postavim pred ovire direktno iz postelje. Poslušnost dela brez posebnega truda. Hitro se uči in za delo je idealna. Medtem ko sem se mogla za Benovo pozornost pri delu močno, močno trudit. Ampak tudi on zdaj dela rad.
In o tem sem pravzaprav hotela danes govoriti, pa sem se malce razpisala. Dovolj besed, vse je videno.

1 komentar:

  1. Tudi mi smo navdušeni nad vašim novim domekom, še bolj pa smo navdušeni nad Benčkom, THE SWEETEST THING!!

    OdgovoriIzbriši