BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

petek, 21. december 2012

Veseli december in te presnete petarde

Pa sem mislila, da se moj Ben boji petard. In berem zdaj, kakšne reakcije imajo šele nekateri psi na poke. Vidim, da pri nas sploh ni hudo. Kadar res močno poka se Ben res trese in sope ter noče lulat ampak se mi zdi, da se da preživet. Če pa poka samo občasno se pa sploh ne odziva več. Se mi zdi, da se stanje celo izboljšuje, ne slabša. Kolikor berem pa se psom stanje z leti slabša. Ubogi kužki. Se res ne da brez tega. Upam, da ne hvalim dneva pred nočjo in ne bo začelo pokati že danes zvečer ampak mi letos sploh še nismo slišali petarde. Ljudje, ki živijo bliže blokovskim naseljem pa se pritožujejo, da poka in je hudo. Zadnjič sem bila malo razočarana, ker tudi okrašenih domov ljudje tukaj nimajo. Ampak če to prinese s sabo nezanimanje za vse kar prinaša novo leto, tudi metanje petard naj kar bo tako. Super je!

Ni komentarjev:

Objavite komentar