BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

petek, 1. avgust 2014

"POLETJE"

Letošnje poletje je res poletje v narekovajih. Stopinje ne pridejo kaj dosti čez 20, kar je men sicer všeč, ker niem ljubitelj vročine, problem je, ker je tako zato, ker je nebo ves čas prekrito z oblaki. Sonca nisem videla že 14 dni, dež pa pada ves čas. Tako hudo je, da sem zadnjič pse dala celo na tekaški trak, da so se vsaj malo razgibali. Kljub temu vremenu nam uspe celo nekaj trenirat. Sem in tja ujamemo luknjo v vremenu, ko ne dežuje in poligon celo ni popolnoma pod vodo. Ampak je grozno, ko poleti ne moreš trenirat zaradi preveč dežja ne zaradi prevelike vročine. Omejeno je seveda tudi naše izletkanje, saj se v takšnem vremenu ne splača nikamor. Hribi so v oblakih, okoli jezer se dela gosta megla in narava ni nič kaj lepa ampka prej strašljiva.


Sem in tja se odpravimo kam tudi če dežuje, kaj pa čmo. Bloško in Cerkniško jezero.

V začetku počitnice sem obiskala Slatkota v Swanseei v Walesu. Žal brez kužkov, ker Bena nisem želela dajat med prtljago na avion. Potem sem raje oba pustila doma. Sem ju pa neskončno pogrešala. Še posebej ker so bile tam idealne razmere za njiju. Še posebej za Bena, ki tako rad teka po peščenih plažah. In tam jih je bilo. Neskončne peščene plaže, popolnoma drugačne kot smo jih vajeni, saj se na njih ni trlo turistov. Samo sem in tja kakšen sprehajalace, največkrat seveda s svojim kužkom. In tudi zeleni klifi so vabili na sprehode. Sem pa počela tisto kar ne morem s kužki. Poganjala pedala kolesa. Bil je čudovit teden in če bi imela kužke s seboj bi lahko ostala tam do konca počitnic.


Za nekaj časa imam dovolj potovanj z letalom in puščanja pesičkov prijaznim kolegicam, ki so jih pripravljene jemat v varstvo. Brez njih nebi bilo nič. Hvala za to Tina & Tina. In seveda Silvo. Žal zaradi tega ne morem obiskat Nine v Španiji. Z veseljem bi jo ampak bi res rada preživela in odšla na kak izlet, počitnice tudi z njimi. In da bo temu tako, se peljemo drug teden na potep skupaj. Za soncem, v Italio. Road trip baby!

Ni komentarjev:

Objavite komentar