BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

ponedeljek, 1. september 2014

Čarobni dan


Včeraj smo v Arboretumu Volčji Potok na zelo prijeten način zaključili poletne počitnice. Tam se je odvijal otroški festival "čarobni dan" in z revijo "moj pes" smo po dolgem času spet malce nastopali. Vedno znova me zabava kako se odvija zgodba z mojimi kužki. Ben, ki je bil nekoč skrajno nemotiviran za delo in parson, od katerega sem pričakovala nepremagljivo željo do dela ob kateremkoli času in kadarkoli. Parson sicer še vedno ima nepremagljivo željo do dela a ne kjerkoli in kadarkoli. Dejstvo je, da moja Nike ni ljubitel nastopov pred množico in se pred ljudmi obnaša kot da jo bo zdaj zdaj kdo pojedel in potrebuje kar nekaj časa, da se sprosti. Ben po drugi strani ni toliko motiviran za delo samo, no ja, ni bil. Je pa popolnoma navdušen, če lahko nastopa pred množico in da se ukvarjam z njim, pa naj počneva karkoli. Dolgo nazaj sva naredila tudi en tečaj Rally obedienca in ker je bila ravno priložnost sva šla čez en parkurček. Šlo mu je kar dobro. Tako je poleg trikcev predstavljal tudi Rally. In po dolgem času smo se spet družili z Blayotom ki je spet naredil veliko dobrih fotk.


Ni komentarjev:

Objavite komentar