BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

četrtek, 6. november 2014

Sevilla-Španija

Tokratne krompirjeve počitnice sem preživela v Španiji pri Nimki. Žal ponovno brez kužkom. Ampak za tolažbo sem imela 6 Nininih in Rafaelovih, Nimko in celo Slatkota, ki je priletel iz Anglije. Seveda sem pogrešala svoje kužke in naslednjič se tja odpravim poleti, z avtom, svojimi kužki (ja, v množini ;) ) in Domnom. Ampak ob teh šestih mrcinah je težko zares koga pogrešat, ker imaš ves čas nekoga v naročju, za čohat, sprehajat, metat žogico in celo tečt agility. Rafael mi je posodil Quilla, Nimka pa Benčka.
In spet bom govorila o vremenu. Res je cool, ko se lahko konec oktobra vržeš v bazen, se sprehajaš naokorg v kratkih rokavih in kratkih hlačah. Skoraj me je premamilo, da bi kupila sosednjo hiško. :). Ampak ker je povsod lepo, doma pa le najlepše, sem se mogla po enem tednu vrniti v meglo in mraz. Ampak k svojim kužkom. Kar pa je seveda vredno največ.

Filmček treninga:


in slike:


Ni komentarjev:

Objavite komentar