BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

nedelja, 8. marec 2015

MLADIČUS

Mladič je pravi vrag. Moje roke so popolnoma pogrižene in prva dva tedna sem skoraj umrla od utrujenosti. Naj omenim dejstvo, da sem se poleg tega, da sem se ukvarjala z mladičem in dvema ljubosumnima psoma, še učila za zelo težak izpit. Izpit je za mano, tastaradva sta se navadila in ne zganjata več totalnega ljubosumja in življenje je postalo spet lepo. Škoda ker so počitnice mimo. Vremenska napoved je takšna, kot je že dooooolgo nisem videla. Samo ljubo sponce. Juhu pomlad. Začenjajo se tekme in zunanji treningi na sončku.


Mladič pa, je na smrt simpatičen in zelo, zelo priden. A sem že omenila, da neskončno lep in cute in oh in sploh. Radoveden, hitro se uči. Počasi bo treba kak fin video sestavit. Do takrat pa slikice, slikice.


Ni komentarjev:

Objavite komentar