BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

nedelja, 10. maj 2015

ŠMARTINSKO JEZERO

Ja v Sloveniji res nista samo Primorska in Gorenjska. Po sili prilike smo začeli odkrivati tudi Štajersko. In se je izkazalo, da ima kar nekaj zanimivosti, ki jih je kar vredno videti in kar nekaj krajev, ki jih je vredno obiskati. Predvsem pa ima mnogo jezerc in ribnikov. Seveda je Bohinjsko jezero zame še zmeraj številka ena, to pa ne pomeni, da se mi da vedno znova hoditi samo tja. Tako smo šli včeraj k Celju pogledat Šmartinsko jezero. Je kar veliko, tako da smo si lahko okoli privoščili kar lep sprehod. Žal pot ni speljana okrog in okrog ampak vseeno je sprehod lep in prijeten. Edino kar me je zmotilo je bilo nenavadno veliko število mrtvih rib. Zaradi tega sem posumila, da morda kaj ni v redu z vodo in to je malo pokvarilo mojo idejo o čofotanju. Ampak recimo, da tudi ribe pač umirajo, vseeno je bilo poleg mrtvih notri tudi precej živih. In srečala sem celo nekoga, ki se je v jezeru kopal, tako da ne vem kako grozno že ne more biti. Skratka luštno.

Ni komentarjev:

Objavite komentar