BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

ponedeljek, 9. september 2019

YES, I DID IT!

Zabavno, brez da bi se sploh zares zavedala kako zelo mi ratuje točno to k čemur sem strmela. In nekega jutra se zbudim in se zavem. I did it! Meni gre točno tako, kot sem si želela. Imam točno to o čemer sem sanjala. Dejansko sem, bolj kot ne, spontano prišla do vsega. Imam hiško o kateri sem zmeraj sanjala. Službo, ki mi jo več kot očitno zavida pol Slovenije, saj nam kar naprej pod nos mečejo kako nam je lepo in se trudijo, da bi nam delo otežili. Krasen hobi, ki ravno tako počasi postaja posel in vir dohodkov, krasne kužke. Čudovito hčerko, moža. Prijatelje na katere selahko zanesem ...Potujem kot sem si zmeraj želela, v kraje kamor sem si vedno želela. Samo še knjige nisem napisala. Mogoče teoretično šteje blog. Saj pišem. V resnici živim življenje, ki bi ga zavidala glavni junakinji svojega romana. V bistvu je full fajn občutek, ko se nekega jutra piješ kavo ob dobri knjigi in s ezaveš tega o sebi. To je to bejba. Seveda razvijam svoje sanje še naprej. Imam šele 36 let. Ne morem zdaj rečt, da sem vse dosega. Imam že ideje kaj inkako bom naprej. Glede na to, da sem imela deset let nazaj občutek, da ne vem kaj bi s svojim življenjem, ker itak ničesar ne znam, ničesar ne zmorem ... Pa sem se vsega kar sem si želela "čudežno" naučila. Zdaj vem, da zmorem. Imam nove ideje, nove cilje. Grem naprej. Bolj pozitivna kot kadarkoli do zdaj. I did it! I can do even more!

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar