BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

nedelja, 6. september 2009

Logarska dolina


Ne mroem, da bi obstala doma. Ker je bil dan lep in sončen sem kužke peljala na izlet v Logarsko dolino. Nike je "mrtva" in smrči v mojem naročju. Ben pa se prav tako stiska utrujen k meni. In to je bil moj namen, da zvečer utrujena padeta dol po lepo preživetem dnevu. Nikica je imela poleg izleta še spoznavanje z domačimi živalmi. Spoznala je koze in konje. Njena ideja je, da je treba živali preganjat. Nič je ni strah kopit in sem jo komaj ustavila, da se ni zapodila med njih. Na koncu se je le umirila in živali pozdravila bolj umirjeno, iz mojega naročja.


Ravno danes se je moral kmet spravit kosit travo, da nismo mogli nemoteno skakat naokoli. Ampak nič hudega, smo zavzeli drug travnik, sicer malo manjši pa vseeno. Bolje pod hribi, kot sploh ne, pa vseeno komaj čakam, da Nike toliko zraste, da bomo spet hodili v hribe. Da ne bo pomote, mladička je fino imeti doma in s tega vidika se mi nič ne mudi, da bi zrasla. Z veseljem hodim zdaj bolj po dolinah, bomo že drugo leto po višinah. Zdaj, ko ni več tako vroče bomo šli tudi na kakšen izlet na obalo, se sprehajat ob morju. Pa tudi turistov ne bo več na plaži, da bi jih motili.
Zdajle sem gledala slikico. Joj kako je Nike že zrasla....

Ni komentarjev:

Objavite komentar