BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

petek, 30. september 2011

PASJI PARK


slika: ukradena s facebooka, je le začasna
Ne, ne, ne in še enkrat ne. Večje neumnosti, kot je pasji park si nebi mogli zamisliti. Dobro, malce pretiravam, pa vendar, s tem se nikakor ne morem strinjati. Ljudje v pasji park pripeljejo svoje psičke, jih spustijo, da se ti prosto in brez nadzora igrajo, medtem, ko njihovi lastniki brezbrižno čvekajo. Medtem se psi zabavajo posvoje, se rangirajo, nekateri druge terorizirajo, njihovim lastnikom pa se zdi, da se tako lepo igrajo. Kam to pelje?? V pse, ki v glavi razvijajo idejo, da se morajo braniti sami. Kako pak, če jim njihovi skrbniki ne pomagajo, ko so ogroženi. Iz tega se razvijajo agresivni psi, če kdo še ne ve. Še huje je, ko tja vozimo mladiča in pustimo, da ga vzgaja "ulica".
Zadnjič mi je eden od tečajnikov, ki vozi psa v tak park rekel, da je kuža kot otrok, ki ga hoče odpeljati z igrišča, z vsemi štirimi se upira, meče ob tla, noče domov,... Logično. Na igrišču se zabava, potem ga skrbnik pripne na vrvico in odvleče domov, kjer se z njim seveda ne potrebuje ukvarjat, saj se je kuža v parku dobro zletal in lahko zdaj da malo miru, da mi počnemo svoje stvari. Dragi moji, nič čudnega, da vas potem vaši kužki ne ubogajo, saj ste vendar tista grozna zver, ki ga vedno odvleče iz zabavne igre v dolgočasen dom. Če že ne drugače, bi vsaj mladičem strogo prepovedala obiskovanje takšnih parkov.
Da ne bo pomote, razumem vas, s prvim psom sem delala enako tudi jaz. Vozila sem ga na pasja srečanja, pustila, da se je vzgajal sam in se potem več let trudila da sem spravila v red, kar sem v prvem letu zafurala. Ja, tako je to. Psa si kupimo zase, ne za to, da bo zabaval druge pse, torej se igrajmo z njim in ga zabavajmo in rekreirajmo mi.
Ben in Nike sta precej nedružabna. Včasih izpadem, kot da imam agresivne in podivjane pse. Vendar ni tako. Kadar imam v roki žogico sem pomembna samo jaz in nihče drug. Dejstvo pa je, če se hoče v naš mali krog vmešat kak tretji pes ga preženeta. Z njim se ne bosta igrala, ker sem jaz bolj zabavna, seveda pa me tudi delita ne. Ne, nista agresivna in nevzgojena, vzgojena sta po mojem življenskem standardu, živita zame in se z mano zabavata in za takšna psa sem trdo delala in takšna psa hočem. Zato imata tudi dober odpoklic in od drugega psa prideta v trenutku. To ne pomeni, da se z drugimi psi ne igrata nikoli. Seveda se, če se z njima ne igram jaz, vendar takoj, ko pokažem voljo, da bi jaz kaj delala z njima drug pes ni več zanimiv. In to je tisto kar jaz želim od svojega psa. Če vi želite drugače, če želite, da so vsi psi bolj zanimivi od vas, če se vam z vašim psom ne ljubi ukvarjati in je lažje, da ga spustite na pasje igrišče potem pa na vrvici vlečete domov, če vam je vseeno, da vas peš na klic ne pride, prav, pač še naprej vozite vašega psa v pasji park. Vendar se potem ne čudite, da vas vaš kuža če se le da ignorira.

No ja, danes sem brala revijo moj pes. Smešno, ravno, ko jaz pasja igrišča kritiziram, jih v reviji reklamirajo. Prebrala sem prispevek. Ideja o pasjih parkih pravzaprav sploh ni tako neumna. Ideja teh parkov je, da pride lastnik s svojim psom, ga lahko na ograjenem in zavarovanem igrišču spusti in se z njim igra, ne da bi ga skrbelo ali bo dobil kazen, ker ima kužka spuščenega in da bi mu kuža kam ušel. Pravilo parka je, da mora biti pes na povodcu, če je v parku še kakšen pes. Problem je, ker najbrž v teh parkih ni nadzornikov, ki bi kontrolirali spoštovanje pravil in si ljudje te parke razlagajo po svoje. Kot mesto, kjer lahko pse pripeljejo in jih spustijo, da se nenadzorovano igrajo med sabo. In potem smo pri tem, o čemer sem pisala zgoraj.

Ni komentarjev:

Objavite komentar