BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

nedelja, 18. december 2011

Božični Prestarnek

To soboto se je odvijala tradicionalna božična tekma na gradu Prestranek. Ben obožuje jahalnice, zato, če ga ne prijavim na nobeno tekmo, ga bom na te. Zadnjič v Ivanič gradu je bilo dovolj hladno, da se je premikal in nekako odtekel parkur, ampak ne vem kaj mu je v teh jahalnicah tako všeč. V soboto je tekel kot puščica, dva čista teka, z odličnimi slalomi, kljub hitrosti celo narejenimi conami. Čeprav Ben nikoli ni zares spoznal kaj je pravzaprav cona. Med tekom ni nikogar nalajal in se ni nikjer obiral, skratka bil je moj prvak in dejanski prvak, saj je zmagal. Za ta dva teka mi je pa res žal, da ju ni kdo posnel.
Nike ni bila tako dobra, v agilityu mi je podrla eno palčko in en hop spustila. Glede na to, da sem 5 kazenskih točk itak mela sem se odločila, da se s tem ne bom obremenjevala in bom tekla naprej, tako sva se diskvalificirali. Nič hudega. V bistvu je bilo kar nekaj trikov, za katere sem se spraševala, če jih bom zvozila in sem jih kar lepo, napako sem naredila pa tam, kjer sem si vzela preveč na "easy", ker je zgldalo lahko in izvedljivo. Še veliko se imava za naučiti. Je bila pa to najdaljša tekma. 220 tekmovalcev. Trajala je kar do osmih zvečer. Od osmih zjutraj. Ampak v dobri družbi je lahko človek tudi 12h na agility tekmi.

Ni komentarjev:

Objavite komentar