BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

nedelja, 20. maj 2012

Nanos

Najprej naj povem, da smo bili v soboto na tekmi v Slovenski Bistrici. To je še ena lokacija, kjer je tekma res lepa. lepo vadbišče, lepa okolica, prijazni organizatorji in odlična organizacija. Urnik tekme je bil tak, da sem se po izkušnjah zadnjih tekem samo smejala. Ampak dejansko jim je uspelo izpeljat tekmo skoraj po urniku in smo zaključili že okoli 18h (na Ptuju ob 21h). Ampak ker je bilo tako lepo, bi zaradi mene lahko tudi malo zavlekli. Pohvale Bistričanom, res. Kar se pa najinih tekov tiče pa raje ne bi dajala komentarja. Nina pravi "RAZPAD SISTEMA" Ampak koga briga, važno, da se imamo fajn.
V nedeljo pa smo odšli na izlet na Nanos. Kaj naj rečem drugega kot to, da smo se imeli odlično! Sonce je sijalo, ni preveč pihalo, v družbi ljudi, ki jih imam najrajši in kužkov, ki jih imam najrajši smo preživeli še en lep dan in zaključili še en lep vikend. Mala TiŠan, ki se je na začetku bala moških se je zadnje čase nekaj opogumila. Zdaj gre k fantom, morda le določenim, bomo videl, kar sama od sebe, se nastavlja za božat, deli poljubčke in se nasploh počuti čisto domače. Bravo TiŠan, vidiš, da so tudi fantje čisto v redu in te noben ne bo pojedel. Za boljšo predstavo pa kot ponavadi še nekaj slikic.

4 komentarji:

  1. Za tiste tri ki berejo najin blog (js, ti, pa mogoče Zlatko :D): js tvojih tekov sploh nism vidla, tako da težko rečem da je bil razpad sistema, to sm rekla zase in Benčka, sam tolko da ne bo kdo razumel narobe :D Js sm ziher da sploh ni blo tako slabo, škoda da nisi vidla kaj je to pravi razpad sistema takrat na hrvaškem... zamudila si vse kar se je zamudit dalo :)se mi je pa jumping zdel kulj, vsaj tolko kot sm uspela videt na prenosu

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja mislila sem izraz "razpad sistema" ne to, da si ti to rekla zame :). Joj Nina, jaz sem na tem agilityu po moje prvič odkar tečem šla s parkurja, ne da bi probala prit čez zadnji hop, se pravi sem dol odšla prej, ker se mi je zdelo brez veze nadaljevat, ker je bila taka štala. Je kar bil razpad sistema, ne glede na to, če je bil tvoj mogoče večji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Js vem kaj si ti mislila, sam za ziher da ne bojo drugi (Zlatko, js in ti) narobe razumeli :) ah Simona, v vsakem primeru js sm vaju vidla zadnjič na treningu in sta ble OMG!!

      Izbriši
  3. hvala za te spodbudne besede :) Ko bi bili vsaj še na tekmi kdaj tako OMG!

    OdgovoriIzbriši