BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

torek, 29. maj 2012

psi in otroci

Otrok in njegov pes... Dobro socializiran in vzgojen pes naj bi dobro deloval v družbi otrok. Vedno ni tako in moje mnenje je, da če nekateri psi otrok ne marajo, jih ni potrebno siliti v to. Tudi, če imate doma otroke in jih pes ne mara je vaša dolžnost, da otroke naučite naj pustijo psa pri miru, ne silite psa, da prenaša otroka!! Če pa pes otroke tolerira oz. jih ima celo rad je toliko bolje. A vendar, moje mnenje je, da naj otrok s psom ne bo nikoli sam. Nikoli ne veš kako se bo do psa obnašal, ga morda kaj vlekel. Še tako prijazen pes ima prag tolerance, čez katero lahko otrok stopi in ga pes ugrizne. Največkrat je potem kriv pes, ki v resnici ni nič kriv. Kriva je odrasla oseba, ki je pustila psa in otroka sama. Videla sem že, ne le, da je kdo pustil samega otroka in psa doma ali na domačem dvorišču. Majhnega, kakšnih deset let ali celo manj, starega fantka sem včasih srečevala na sprehodih. Naokoli pa ga je vlekel nemški bokser, malo starejši mladič. Kaj bi želel človek boljšega? Majhen fantek, ki psa ne obvlada in pes, ki se ob tem uči vseh možnih neumnosti. Ta pes je bil zaenkrat prijazen. Drugič, ko sem srečala otroka samega s psom, ga je na vrvici vlekel nekaj stafordu podobnega in pes je kar napadalno nastopal proti meni. Super je torej, če se otrok in pes razumeta a naj se družita pod nadzorom odraslega.
Otroke pa imajo radi tudi moji psi. Sosedovo punčko predvsem zato, ker ju kar naprej hrani. Nike me preseneča. Kakšen fenomenalen občutek za otroke ima ona. Kadar je vesela in koga pozdravlja to vedno kaže tako, da skače v nos in kar brez občutka grize od veselja. Do male sosedove deklice pa je tako nežna. Zadnjič, ko smo šli na sprehod z otrokoma prijateljice pa sta si močno zaželela, da bi lahko kužke vodila na povodcu. Dovolila sem jima. A dati povodec od psa otroku v roke, ne pomeni, da je super, da ima on psa in se lahko zdaj vi prosto in brez skrbi sprehajate, saj ima kužka tamali. Če ima povedec v rokah otrok to za vas pomeni še dodatno pozornost, paziti morate kaj dela pes in kaj dela otrok s psom. Poskrbeti morate, da pes ne vleče otroka in da otrok ne cuka ali vleče psa na primer. V vsakem trenutku pa morate biti pripravljeni da skočite in zagrabite povodec sami, če bi bilo to potrebno. Nike je na sprehodu spet počakal asvoj občutek do otrok. Ves čas sprehoda je hodila lepo ob punčki na popuščenem povodcu. Malo me je presenetila, ker ima sicer navado kar dobro vleči. Res je, da sva prej malo vadili ampak sem mislila, da bo vseeno vlekla, ker je nisem imela na povodcu jaz. Ampak ni, je bila res pridna. Tudi Ben ima občutek za otroke. Točno ve, kdaj ga ima na povodcu eden od otrok in z veseljem poskuša to tudi izkoristiti. "Yes, ta mali me ima", si misli in gre pogledat če je kje kak priboljšek. Meni je to smešno, ker prav vidim njegove grešne misli a ga na njegovo žalost takoj ustavim. Me pa veseli, da imata do otrok pozitive odnos. Konec koncev sama delam z otroci in da ne omenjam, da smo pač vedno starejši in ima vedno več mojih prijateljev otroke s katerimi se moramo prenašati :) .

Ni komentarjev:

Objavite komentar