BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

ponedeljek, 4. junij 2012

malo agilitya

No po dolgem času sem spravila skupaj dva takšna teka, ki si ju upam objaviti. V bistvu sta bila precej lepa, celo cona je bila narejena na mostu, na gugi je bila pa prav šolsko čudovita. Samo štartala sem čudno. Nisem si ga tako zamislila. V bistvu sploh nisem nič mislila ko sem štartala in to me je stalo nule. Ampak preostali tek je bil pa res lep. Škoda. Pa drugič. Tudi jumping je bil lep. Se je pač vrnila v tunel od koder je prišla. Ostalo je bilo pa super. Če bo šlo tako naprej bojo prišle tudi prave nule. Naslednji vikend je tekma v soboto in v nedeljo. Sicer v Zagorju, ni ravno Avstrija, pa vseeno. Morda bova imeli tokrat več sreče oz. pameti.

1 komentar:

  1. When everything falls into place like the flick of a switch
    Well my mama told me there'll be days like this

    When all the parts of the puzzle start to look like they fit
    Then I must remember there'll be days like this

    OdgovoriIzbriši