BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

ponedeljek, 20. maj 2013


Po kar nekaj letih tekmovanja v nivoji ena je moj Benček končno napredoval v nivo 2. Pa ne, ker bi rabil toliko časa, da je zbral vse pogoje ampak ker sem si ves čas mislila, da so v enki tako ravne linije, ki mu bolj ustrezajo, da je zanj bolje, da ostane kar v tem nivoju. Dolgo časa je bilo res tako. Ampak zadnje čase je moj kuža tako nor, da skače z enakim veseljem tudi če je kakšen ovinek sem in tja. Takšne spremembe v njegovem vedenju gre sigurno pripisati tudi zmanjšanju njegove telesne teže. Mirja Lapanja, ki je sodila na tekmi v Slovenski Bistrici se je izkazala s parkurji. Bili so lepi in tekoči in pisani na kožo mojemu Benčku. Tako je na svoji prvi tekmi v dvojki osvojil drugo mesto. Bravo mali moj veseljak.



Pridna je bila tudi Nike. V agilitu sva zmagali, kljub temu, da sem vmes pozabila parkur in se sem in tja ves čas nekaj "štrikala". Moje vodenje zna bit včasih obupno. Ampak Nike je tako pametna in odreagira na vse moje popravke v zadnjem trenutku, da pride čez, tudi če se malo loviva po parkurju. Kar je zanimivo je, da pri vsem tem zapletanju uspe še vedno zmagat. V jumpingu pa sva bili diskvalificirani, ker sem bila spet nesposobna jaz in sem jo v slalom pripeljala tako grozno, da je vhod ponovila 6x predno ji ga je uspelo zadeti. :S S preostalim delom teka sem pa zadovoljna, tako da, naj mi bo. Skupano sva vseeno uspele bit druge, takoj za teto Kiro in Rolandom. Tako nama je končno uspelo dobiti nekaj točk na kvalifikacijah za Evropsko prvenstvo, na katerega si res želim it. V naprej se bom mogla pa bolj potrudit, da bomo lahko skupaj s prekmurci zastopali naše barve v Belgiji.

Ni komentarjev:

Objavite komentar