BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

torek, 26. januar 2016

NYÍL IN AGILITY

Da nebi Nyíl pozabil vsega, kar s eje naučil pri Silviji nismo prepustili vremena in možnosti treninga naklučju ampak smo se tudi letos zmenili za notranje treninge. Nyíl je super. Talentiran in ubrisan. Če sem mislila, da je treba z nike TEČT, je treba z njim TEEEEČT. Ampak se več kot zabavamo. Največja nočna mora so mi predstavljale cone. Ker je to edina stvar, ki Nike res dela težave. Januar je mesec, ko sem rekla, da začnem z njimi. So far so good. Nike je res doličen agility pes, ki me res dobro posluša in pogosto celo reši, saj kar nekako gre tja kamor mora, ne gled ena to kako jaz krilim z rokami. Strah me je bilo, kako bo z mojim kriljenjem in naslednjim psom. Zaenkrat mislim, da tudi Nyíl čisto dobro osvaja moj jezik. Sicer sva od prvega tekmovanja še daleč, pa vseeno.



Ni komentarjev:

Objavite komentar