BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

petek, 1. januar 2016

srečno 2016



Srečno leto 2016 želimo vsem!
2015 je bilo pestro, polno sprememb, z zelo veselimi in zelo žalostnimi trenutki. Želimo si, da bi se v letu 2016 več tistih veselih, predvsem pa, da bi se zgodila še ena velika sprememba, dolgo pričakovana. In ne, ne bomo imeli dojenčka.

December je mesec, ki ga obožujem. Razen zadnjih dni, ko s petardami in raketami ljudje strašijo domače in divje živali.
Obožujem kič in pravljičnost tega meseca. Obožujem lučke, smrečice, okraske, gledam božične risanke in filme, izdelujem darica... No ja, letos priznam, da je bilo izdelovanje darilc precej manj zabavno, ker nisem imela družbe. Niti slučajno ni tako zabavno ustvarjati sam, kot z Nino, Slatkom, Boštjanom,... Dejansko je brez njih christmas spirit kar nekam šel.
Ampak jaz nebi bila jaz, če nebi delala kiča. In tako sem prosila Anjo Troha, da mi naredi nekaj božičnih fotk. In jih je. Čudovite so.


In potem si nisemmogla kaj, da se nebi malo igrala tudi sama. Nisem fotograf, imam fotoaparat, ki premore tri malo več kot osnovne objektive. Ampak se rada igram in si želim, da bi nekoč lahko sama delala kolikor toliko kvalitetne slike za na steno svoje hiše. Sem in tja mi kaj odlično rata. S slabo opremo in le dnevno svetlobo oz. sobnimi lučmi so ratale kar precej luštne božične slikice mojih treh lepotcev.



in jerce in njenih dveh punc, ki pa žal nista bili ravno pripravleni sodelovati

Ni komentarjev:

Objavite komentar