BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

sobota, 2. april 2016

VZREJNI PREGLED ZA TERRIERJE

Prej nikoli, zdaj pa kar dva v treh tednih. Še ne vzrejni pregle,d pri katerm smo aktivno sodelovali. Tokrat malo drugače. Klub za terrierje se je odločil, da bo to naredil malo bolj na nivojo, kot nekakšen dogodek. Zato so nas lastnike terrierjev povabili, da predstavimo določene športne discipline. Na urniku je bil agility, rally obediance, trikci, reševalci in coursing. Izkazalo se je, da smo bili nastopajoči bolj sami sebi namen. Nihče nas ni prišel gledat. Prav res nihče. So pasji športi za lastnike terierjev res tako nezanimivi, so nas dovolj gledali že od daleč, medtem, ko so čakali v vrsti ali kaj. No, nam je bilo vseeno, mi smo se imeli fajn, v odlični družbi in naredili smo si čisto dober trening.

In na koncu smo se končno preizkusili v disciplini, ki me je že dolgo zanimala, vlekla, mikala. Coursingu. Zanimalo me je kako bi šlo Nike. Ne bom se trudila z opisovanjem, ker imamo posnetek, ki pove dovolj :). No pa recimo, da je bila od vsega agilitya že kar malo utrujena. Sem hotla it probat še enkrat, a sem rekla, da se bom raje prijavila na kak trening. Sem raje preizkusila še z Nyilom, za katerega sem bila prepričana jaz in tudi vsi ostali, taoj, ko so ga videli, da bo kar letel za vabo. In nas je vse presenetil. Vaba ga sploh ni ganila, sploh ni hotel it za njo in ko sem hotela tečt z njim in ga spodbudit da jo začne lovit me je samo zmedeno gleda, prišel k meni s pogledom "mami, kaj se dogaja? grem lahko k tebi v naročje?" . Smeško. No tudi z njim bomo probali še kdaj drugič. Vseeno je bilo zabavno, definitivno smo se nasmejali Nike. Pa tak lovec.

1 komentar:

  1. Za razliko od nekaterih, ki že pri vzrediteljih iščemo take, ki so športno aktivni in nas razstave ne ganejo. Ma, škoda, da sem zamudila :(

    OdgovoriIzbriši