BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

torek, 29. marec 2016

NISO CAORLE, MORČEK JE PA VSSENO

Ja, plan je bil, da gremo na velikonočni ponedeljek v Caorle, v Italijo. Ampak zaradi slabe vremenske napovedi nismo šli. Kljub temu, pa smo šli na slovensko obalo obiskat Mojci in Jažija. In prav smo se odločili, ker je vreme zdržalo. Sonca sicer ni bilo in ves čas je malce grozilo, da se bo ulilo, v Kopru je tudi precej pihalo ampak, odsotnost sonca ima tudi svojo prednost. Ni sonca, ni ljudi. Ker so se šli nekateri dopoldan kopat, Mojčka pa je pridno pripravljala kosilo, smo mi odšli na sprehod v Ankaran. Najprej na neko plažo, kjer mso bili že početi in mi je bila všeč in sem hotela enkrat spet it tja. AMpka sem bila tokrat kar precej razočarana. Morje je bilo kar visoko, vse je bilo razmočeno in po tisit potki, ki naj bi bila ob tej "plaži" je bilo toliko smeti, med tem vložki in ostale res ogabne stvari, da bol nagravžnega sprehoda še nisem doživela. Tako da sem s emogla it kar malo pomirit na Debeli Rtič, ki je moja kar priljubljena točka za sprehode. n potem smo šli k Mojčki na kosilo in ker je pihalo, smo šli na psrehod še v Simonov zaliv od koder smo se sprehodili po dklifi. Kot rečeneo, ker ni bilo sonca, ni bilo preveč ljudi in je bilo prav res luštno. Nimam kaj dosti za dodat, fajn smo se imeli.

Ni komentarjev:

Objavite komentar