BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

petek, 6. maj 2016

AH TA VEČNI SKORAJ

V soboto smo v Celju spet lovili zajca, ki se nam je za čisto malo izmuznil iz rok. Nike sem preveč zupala in je skučila gugo. Baraba, pa na tem res veliko delava. Na treningih je super in tudi na tekmah sem jo popravljala in je znala bit odlična. Nekako ne vidim smisla, zakaj bi toliko trenirala to gugo, če potem tega znanja ne morem izkoristit na tekmah. Zato sem ji zaupala in je moje zaupanje izdala. No ja sliši se hudo, ma koga briga, vseeno sva tekli full dobro. V jumpingu sem mislila, da nima časa za en obrat, čeprav sem potem na posnetku vidla, da sem ga imela čist dovolj. Ampak ok. Zaradi tega sva se kasneje malo zapletli in mi je štela dotik. Kaj češ, recimo da bo naslednjič boljše. Če ne bo potem kak drug skoraj. Ma važno je, da se imamo fino. In smo se imeli.

Ni komentarjev:

Objavite komentar