BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

ponedeljek, 16. maj 2016

PRED DOMAČIM PRAGOM

May not have a sun, but still have some fun!
Kar pomeni, da se nam zaradi slabega vremena, spet ja vem, ni dalo nikamor. In smo šli pač malo po okolici. Simka se je zabavala s svojo igračko in se s relativno revno opremo trudila narest kolikor toliko dobre slikce. Kužki se pa seveda zabavajo, če poziranje izgleda tako da tečejo, skačejo, lovijo, kopljejo, se ruvajo, cufajo,... skratka en sam velik žur.



Sej priznam, Nyíl je glavni model ampak to samo zato, ker mi Nike večino časa kaže rit, ki je sicer čudovita, mišičasta in oh in sploh najlepša rit na svetu, pa vseeno. Ben se igra pa tako nenadno in na kratko, da predno jaz nastavim fotič za slikanje interval že mine. Nyíl je pa pač neumoren. 100.000 ponovitev on bi pa še eno, ker nisem ujela ravno njegove čokoladne strani.


In za konec še eno dejstvo. Po čudovitem sprehodu se čudovitost nadaljuje s tem ko se vsi trije zleknejo ob meni. Še Nike, ki se je še dolgo tega vedno skrivala pod odejo zdaj leži ob meni, mirna. Spi in se mi celo pusti čohat, ne da bi takoj pobegnila s svojim "daj mi mir" pogledom.

Ni komentarjev:

Objavite komentar