BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

nedelja, 30. avgust 2009

Prva agility tekma



V soboto je Nike prvič doživela vzdušje Agility tekme. Ni se kaj dosti ozirala na dogajanje okoli sebe, kar je dobro, vrišč je ne obremenjuje. Srečali sva dve sestrici, Shello, ki živi blizu Bleda in so prišli malo pogledat tekmo in Aisling, ki je še pri vzrediteljih. Male so me presenetile, ker so namesto, da bi se igrale renčale druga na drugo. Nike in Shella se mi zdita precej bolj dominantni od Aisling, Shella je še posebej ostra. aisling je pravzaprav precej mirna. Nisem še srečala ostalih dveh ampak s svojo izbiro sem res zadovoljna, sploh glede na to, da nisem bila čisto prepričana. Nike se je malo počasneje razvijala od ostalih v prvih tednih, ampak zdaj ne zaostaja nič za njimi. Je pa precej bolj drobna kot njene sestrice. Ne samo, da je bolj suha, na sploh so ostale bolj čokate. Ampak meni je mala konstitucijsko zelo všeč. Lepo je bilo videti še sestrice, nam bolj, kot njim samim =) .

3 komentarji:

  1. Mal vec jo hran pa ne bo tolk suha!!! ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ni lepo, da se daje komentarje kot anonikmnež :( pa ja sem povečala obrok

    OdgovoriIzbriši
  3. No sej ves kdo se skriva za tem nickom ;), je pa res, da me ne smes cist upostevat ker ce bi blo cist po moje bi pa najbrz oba z Benckom bla kot dve kroglici :D!!!

    LP, Silvo

    OdgovoriIzbriši