BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

torek, 11. avgust 2009

Slovenija, moja dežela

Ker je Nike majhna ne moremo hoditi v hribe. Kar pa še zdaleč ne pomeni, da smo doma. Brez moje gorenjske ne morem zato sem se v petek z največjim veseljem pridružila Bubllu in njegovi Mojci, Phebe, Maji in Urošu na izlet v Bohinj. Uroš je posnel nekaj čudovitih fotk in mi dovolil, da jih ukradem in napopam v blog. Hvala Uroš.



Photo by: uroš Modlic (www.foto-modlic.si)

V soboto smo šli za spremembo na dolenjsko. Ni moj najljubši konec Slovenije, pa smo se imeli ob Krki vseeno lepo.

Dve riti ob/v Krki

Prvotni plan je bil ostati cel vikend ampak ker nismo si nisem mogla pomagat in sem svoja divjaka v nedeljo spet peljala v Bohinj.

Prijeten vikend in komaj čakam že naslednjega ker gremo na morje. Jah kamorkoli grem, na koncu se vse konča ob vodi z metanjem kamnčkov, ki jih lovi Ben in Nike, ki ga preganja s kopnega. Nike ima za sabo nekaj poizkusov čofotanja ampak zaenkrat je voda še ne mika. Tudi sicer je pravo nasprotje Bena. Malo je zmrznjena in se, če se le da, nastavlja soncu, medtem, ko se Ben raje skriva v senci.

Da ne bom preveč pogrešala hribov greva jutri z Benom vsaj na šmarno, Nikec bo pa počakala doma, da bova imela midva malo časa samo za naju.

2 komentarja: