BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

ponedeljek, 17. avgust 2009

še mal na morčka


Po vsej verjetnosti smo preživeli še zadnji vikend na morju. Saj ne, da sploh ne gremo več, ampak zdaj se začenjajo tekme in zabave je konec. No ja, tekme res že zelo pogrešam zato se pač začenja samo druga vrsta zabave.
Nike je res lepa psička ampak nisem si mislila, da bo res pritegnila toliko pozornosti. Čisto vsak se je ustavil ob nje in jo občudoval, ljudje so jo slikali, celo mame z otroki so hodile k meni in prosila, če se lahko slikajo z njo. Kaj pa naj rečem 5 letnemu fantku, ne? Seveda ne, tako bo Nike zdaj v mnogih domovih. Smo se hecali, da bi lahko pobirala denar, tako, kot ljudje v kakšnih tretjih deželah, ki pobirajo kovančke, če jih turisti slikajo. Ampak resnici na ljubo, seveda mi je bilo všeč, da ljudje tako občudujejo mojega kužka. Ben ne pritegne toliko pozornosti s svojim videzom, jih pa s trikci. Običajno ljudstvo je vedno navdušeno, ko kaj trikcava. zanimivo je, da se jim skoraj nikoli ne zdijo zelo posebni trikci, za katere se jaz tudi cel mesec ali celo več trudim, so pa čisto navdušeni nad enim give me five.

Ni komentarjev:

Objavite komentar