BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

nedelja, 18. oktober 2009

Bovec, že ene petič zadnjič.




Nike je spoznala Bovec. Mislim, da ji je bil kar všeč. V soboto smo kar tako malo tavali naokrog, v nedeljo pa se je mala prvič dvignila nad 1000 metrov nadmorske višine, Ben pa je kar brez mene osvojil Prestreljenik 2499m nadmorske višine. Čeprav sem letos rekla, da bom šla jaz tja, pa sem zaradi Nikice izlet skrajšala (dobro, če povem po pravici, tudi zaradi moje malce slabše kondicijske pripravljenosti in res neprijetnega vremena, mraz, močni sunki vetra, ko sem mislila, da me bodo včasih kar prestavili, pa še snežiti je začelo.). Nosila sem jo pol poti gor in skoraj celo pot dol, roke so mi skoraj odpadle. Še dobro, da smo vmes naleteli še na Grgeca in Majo, da sta mi jo malo pomagala nest. Skupaj s Helenco smo šle samo do spodnje postaje Prevale, kjer smo se hotele malo odpočit, skrit pred vetrom in počakat ostale, pa je tako pihalo in bilo tako mrzlo, da smo šle kar takoj dol in potem počivale nižje na travnatem delu, kjer ni pihalo in je bilo malo bolj toplo. Doživeli smo prvi letošnji sneg. Naletavale so drobne snežne zvezdice in je bilo prav lepo. Nike pa je spoznala sneg tudi bolj od blizu. Ostalo je še nekaj zaplat lanskega snega in sem jo malo okepala. Zgledalo je, kot, da ji bo sneg čisto všeč. Presenetil pa me je Ben. Pobegnil je kar z ostalimi, ki so šli gor malo hitreje in šel z njimi vse do presrteljiškega okna. Vzamem nazaj, da je len. Ves čas je hodil spredaj s prvim in se ni vlekel zadaj za celo skupino, kot on zna. Po moje pomaga, da je malo shujšal. Mislim, da bo tudi Nike v gorah uživala ampak na take ture bom raje še malo počakala, do takrat pa se bova držali malo nižjih hribov. Peš pot na Kanin sicer ni zahtevna. Ves čas je pravzapav precej položna, razen nekaj delov vmes. Zato se toliko bolj vleče, ampak razen dolžine načeloma nebi smela biti problematična za nikogar.











ps. razlaga naslova: Lani septembraa smo šli v Bovec 1. zadnjič, ker "naš" apartma prodajajo. Potem smo šli tja zadnjič vsaj še štirikrat. Upam, da gremo tja zadnjič še mnogokrat :) .

1 komentar:

  1. Sem ti svetovala, da jo nauči odlaganja v ruzaku ;)
    lp, M.

    OdgovoriIzbriši