BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

četrtek, 15. oktober 2009

PROSTOR, PRIKLON IN HVALA "BOGU" ZA KLIKER


Moja mala Nike me je včeraj tako nasmejala. Imela je praktično popoln prostor in zelo dobro odlaganje. Iz prostora praktično ne vsatne, dokler ji ne rečem. Potem mi je zadnjič začela ponujati trikec priklon. Vedno izkoristim, če mi kuža sam od sebe ponuja nekaj. In sem jo seveda takoj naučila priklon. Nekaj ponovitev in priklonček je bil tukaj. Potem sem nekajkrat ponovila ta priklonček, vmes pa nisem nič vadila prostora. In ko sem ga hotela vaditi včeraj se mala ni hotla uležat. Odločila se je, da sta prostor in priklon ena in ista vaja, ki sva jo samo nadgradili. In potem je vztrajno odlagala v priklonu in je nikakor nisem mogla pripravit, da be se ulegla. Sem si mislila, prav pa naj drži, sčasoma ji bo že postalo tako neudobno, da bo tista mala rit dol padla. Ampak je vztrajna, je ni vrgla na tla. Potem sem jo skušala zvabiti pod nogo pa sem enkrat kliknila, ko je padla na stran in je se je potem skos metala na stran. Imam nov trik :) ampak ne zdaj. Zdaj morava dobit prostor. Hvala bogu za kliker. Klik, ko se je le po nesreči ulegal ji je dal malo misliti. Po treh klikih sva že imeli prostor nazaj. Zdaj ji moram pa samo še dopovedat, da sta to dve različni vaji, ne ena.
Res je hecna, ko vztrajno ponuja eno vajo. najrajši šepa in kadrakoli ne ve kaj naj naredi začne šepat. In potem naj jaz ostanem resna??Jap, parson je kuža za ljudi s smislom za humor :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar