BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

ponedeljek, 26. oktober 2009

Vse najboljše naši A-jevčki



Že pet mesecev je minilo odkar so tile mali kužki pricvilili na svet. Nekaj dni kasneje sem se zaljubila v tole pojavico in ni mi bilo več pomoči. Enostavno mogla je biti moja. Zdaj je Nike škrba baba :) Zamenjala je že skoraj vse zobke in moje obleke so spet varne. Vsak dan je samo lepša, čeprav je vsak dan manj mladičkasta in skoraj nič več nerodna. Mladička je super imeti vendar se že veselim vsega, kar bova lahko počeli, ko bo odrasla. Zato le rasti, rasti moja mala. Vse najboljše A-jevčki.

1 komentar:

  1. Kot vzrediteljica tega malega bitja sem zelo hvaležna, da sta se z Nike "našle", ker boljšega lasnika zanjo si res ne bi mogla želeti - res ti hvala Simona.

    lp,
    Metka

    OdgovoriIzbriši