BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

torek, 6. april 2010

Flavia Solva in obisk pri Amromeki

AMROMEKA
Praznike smo preživeli na obisku pri Amromeki v Prekmurju. Nike in sestrica Ais se odlično razumeta in sta super kompanija za lov. Super je tam v prekmurju, veliko ravnic za Bena, velik travnik pred hišo, Bučkovi so tako ali tako zakon, vedno mi je malo hudo ko odidem domov. Edini, ki si najbrž malce oddahne ko gremo je mamica Amy. Z Benom se ne vem za kaj ne moreta, pa je ves čas, ko smo tam, malo napeta. Pa saj bi prišla večkrat, ker tako daleč spet ni, samo tako težko je uskladit proste vikende, pa vse naše dejavnosti. saj zdaj, ko se začenja sezona tekem se bomo, upam da, večkrat videli. In komaj čakam piknik za prvi rojstni dan A-jevčkov konec maja.
Sestrici Ais & Nike

midve z mamo :)


FLAVIA SOLVA
V nedeljo smo šli na tekmo v avstrijo v Flavia Solvo. Zanimiva tekma, ker je bila malce drugačna, kot sem vajena. Imeli so dva parkurja in na začetku sem bila precej zmedena, ker nisem razumela plana tekma (nemški jezik, ki ga ne govorim) inmi ni bilo jasno na katerem parkurju tečem. Poleg tega vedno pridemna tekmo, parkur še postavljajo, ptem si ga vsi ogledajo in tečem med prvimi. Tu pa so pred nami tekli že veterani, pa potem Large, potem smo imeli šele mi ogled in tek. NO saj potem sem dojela in ugotovila, da je pravzaprav fino, če gledaš parkur kako ga tečejo že pred ogledom. Ga potem na ogledu že znaš in samo detaile porihtaš.
No, agility je ben tekel odlično, hitro, brez napak. Tudi jaz sem se trudila, da sem tekla lepo, kot je treba ne kot kakšna puklasta babica. Drugi tek je bil precej pozno in Ben je bil že malce zmatran, tako, da je šel precej bolj počasi. Ampak vseeno brez napak, tako sva bila na koncu tretja.


na tekmi smo srečali enga od Elinih mladičkov, Fleko. Mi je všeč, ker je precej Nikici podobna, teče tud super :) in je full lepo obarvana.


Roland & Kira



V sloveniji bodo zdaj uvedli tak sistem, da bo najprej odtekla enka in potem dvojka in trojka. Sem se odločila, da bom tud Bena naučila cike in cape in se bom odvadla čakat ga, mogoče bo šlo potem bolje,ker bom pred njim in ga bom spodbujala da hitreje teče. In mogoče je res že čas, da grem v dvojko z njim.

Skratka,hvala Metki in Rolandu, pa Kaji prav tako za čudovit vikend, čeprav z deževnim ponedeljkom. brez Amy, Kire in moje ljubice Ais seveda ne bi bilo isto. In nenazadnje niti brez Perota :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar