BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

sreda, 31. marec 2010

Noč in Dan


Ben in Nike sta si različna popolnoma v vsem!
Za začetek je Ben črn, Nike pa bela. Benu je ves čas vroče, poleti se vleče naokrog in se skriva v senci, Nike ves čas zebe in se nastavlja soncu. Ben se premika počasi, vedno z malo rezerve, Nike ves čas nori in nori naokrog.To pomeni tudi, da se moram na sprehodu Nike dret počasi, počasi, Benu pa dajmo gremo gremo. Ben zagleda vodo in gre takoj čofotat. Ampak samo, če je voda nizka in lahko čofota not do "kolen", plava ne. Nike vodo ignorira, če pa že, pa skoči v vodo in plava.
Ben ni ničesar uničil. Pred nos sem mu lahko dala njegovo in mojo igračko, je mojo pustil, svojo pa razcefral. Nike uniči vse, poišče kaj zanimivega v stanovanju, po možnosti mojega, njene igračke pa ležijo naokrog in se jih ne dotakne. Še se bom kaj spomnila :) Ma to se mi zdi res zanimivo, kako sem njiju skupaj spravila, ko sta res kot noč in dan, Moj sonček in moja lunca.

Eno jima je pa vseeno skupno. Oba sta požeruščka!

Ni komentarjev:

Objavite komentar