BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

četrtek, 18. marec 2010

moja Lady

to je na žalost edina njena slikica, ki jo premorem :(



Ker je z mano preživela pomemben čas mojega življenja, ker v mojem srcu še vedno zaseda svoje mesto, ker bi jo rada predstavila tudi drugim, ker je najina zgodba žalostna in si želim, da se nebi nikoli več ponovila in za vse kužke, in otroke in ljudi, ki jih je doletela podobna usoda.
Lady je bila psička, mešanka med koker španjelom in neznanim vaškim potepinom. Ime zato iz Disneyeve risanke Lady and the Tramp. Kotena je bila prav v vasi, kjer zdaj prebivamo, v Dolnicah. Doma sem težila in težila, da bi rada kužka. Nosila sm vsemožne kužke a jih je oče vedno vztrajno nosil nazaj od koder so prišli. Mami pa je enkrat popustila mojim prosečim učkom in me odpeljala po Lady. Ko sem prišla pred hišo, kjer so se kobacali mladički kar nisem mogla zares dojet, da gre eden od njih z mano domov. Pa je, z mano je šla. Takrat se mi sanjalo ni, da je bitje, ki ga imam pravzaprav podobno border Colliu. Tako po videzu, kot po karakterju. Od dneva ko je prišla k meni sva bili nerazdružljivi. Po šoli sva šli ven in bandali vse do večera. Nikoli ni videla šole, nikoli ni videla povodca, ves čas pa je bila prilepljena na moje noge. Znala je le sedi in prostor, vseeno je bila super! Že takrat je bilo na Iliriji vadbišče. Niti pomoslila nisem, da bi lahko kot otrok resno trenirala in tekmovala v agilityu. Mislila sem, da je to pač za odrasle. Škoda, po moje bi bila dobra. Vseeno sem na skrivaj skakala čez ovire. Takrat še ni bilo vse ograjeno. Potem pa sva se zaradi težkih okoliščin življenja mogle ločiti. Kot enajst letna deklica nisem imela kaj dosti vpliva na takratno situacijo. Upam, da me ni preveč pogrešala in da je imela lepo, boljše življenje. Zdaj najbrž teka po večnih loviščih, od tega je že 15 let. Jaz sem vsekakor pogrešala njo in jo v srcu nosim še danes. Najbrž imam tudi zato tako močan občutek in željo po tem, da bi pomagala živalim v zavetiščih. Tudi pri odločitvi o tem, da sem Bena posvojila je imela veliko zraven. Kakoje svet krut. Najhuje pri vsem je, da ne vem kaj se je z njo dogajalo in kako je živela. Če bi vsaj vedela, da ji je bilo lepo, tako pa mi ostaja samo vera v to. In verjamem...

Ni komentarjev:

Objavite komentar