BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

torek, 23. marec 2010

Nike & Agility


Ko sem z Benom začela tečt agility nisem vedela, da me bo to tako potegnilo vase. Ne le agility, celotna kinologija. Ben je kostitucijsko deloval precej potencialen agilitaš. Tudi na začetku treningov se je ovir naučil tako hitro, da sva se s Polono šalili, da je bil v prejšnjem življenju Border collie. Ampak se je izkazalo, da le nima toliko motivacije in je bil slab collie. No potek njegove kariere je znan. Jaz pa sem padla v agility in si želela, da bi moj kuža tekel bolj z veseljem, hitreje. In želja se mi je uresničila. Danes sva imeli z Nike prvi uradni trening s Polono. Nike JE parson! Ni je porebno motivirati da teče, samo da se nekaj dogaja. Naspidirana je do konca, ustavit jo moram jaz, ker ona bi tekla dokler ne bi padla dol. In jaz neskončno uživam, ko končno tečem pravi agility. Čaka me sicer še veliko dela, učenje con...ampak res je z njo delat pravo veselje. Zdaj pa se moram jaz kontrolirat, ker jaz bi bila zdaj kar skos na vadbišču in trenirala in trenirala. Ja, res sva pravi tandem.

Ni komentarjev:

Objavite komentar