BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

petek, 26. marec 2010

Nike& agility 2.



Takole mamo. Ne, da bo treba Nike učit cone in podobno. Nike je že super, sploh danes sem gledala parsonsko kolegico Roo. Po karakterju je sicer super ampak mala dela vse po svoje in sploh ne sledi Tinci. Sem kar vesela, da Nike tako lepo sodeluje. Jaz pa... Vodenje Bena je nekaj čisto drugega in ker sem ga navajena sem počasna in nerodna. Bo treba uvest treninge šprintov še brez psa. Ker zdaj sem jaz tista, ki sem počasna in zaostajam in moram se naučit tehnike vodenja Nike. Tako, da ja, tudi jaz se moram spet veliko naučit, ne le ona. Poleg tega jo moram nujno naučit Cike in Cape in tunele na daljaaaavo. Saj načeloma princip razume in to zna, samo ne še čist tako, da jo lahko res od daleč pošljem.
in tule se že vidi, kako mala pikira name, mater, potem pa pridem z vsakega treninga z novo luknjo na hlačah in novim ugrizom na roki...


Drugače pa, sem jo poleg trikca Zlatko, Stojan, Ograja, Matevž in helenca naučila še trik Pablo, se spomnila (in že začela učit) kak bo trik Kroli in še razmišljam kakšen naj bo trik Jime. In naučila sem jo, da da poljubčka Benu. Ta je itak najbolj sladek od vseh.

Ni komentarjev:

Objavite komentar