BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

torek, 15. junij 2010

Amromeka srečanje


Rojstni dan A-jevčkov je Metka izkoritsila, da nes je vse zbobnala skupaj. Na vročo nedeljo 13. junija smo se tako vsi zbrali na kraju zločina, v Bistrici, v Prekmurju. Jaz sem se prislinila, kot ponavadi kar za cel vikend. Komaj sem čakala, da bom videla kako so zrasli še ostali. Asha sem vmes sicer nekaj videla, celo Sheilo, Alane pa sploh nič. Glede na to, da je bila ona v ožjem izboru me je še posebej zanimalo kakšna je ona. Čudovita je, takšna kot mora bit in ima čudovito družinico. Prav tako ostali. Sploh je celo leglo super, kako da ne, saj so vendar parsoni. Vsak pa je vseeno zelo drugačen in vsak imam kakšno lastnost, ki mi je še posebej všeč. Nike ratuje vedno bolj podobna mamici, že po videzu je njena zrcalna slika, prevzema pa tudi njen karakter. Dvonožni del krdel je preživel lep, vroč sončen dan ob čevapčičih seveda, večina "mladičev" pa se je igrala. Brez izgredov seveda ni šlo. Sestrice so se, tako kot to pač mora bit, med sabo tudi malo kregale. Ais in Alana se še posebej nista mogli, sta imeli Že en izgred prejšnji vikend, na eni tekmi. Tudi Ben in Ash nista čisto lepo shajala, zato je moral biti žal ves čas kdo od njih zaprt. Ampak glede na vročino, so tako ali tako velik opočivali in so se igrali in počivali pač izmenično.
Zmenili smo se, da se dobimo vsako leto pri kom drugem, jaz pa upam, da bom koga videla tudi že kaj prej.

Nike in Alana


Trio adio, izgredniki za zapahi



Brez nogometa tudi pri nas ni šlo



Alana in Ash


Sheila in Nike


Nike je dolžna Rolandu dva metra cevi, ker jo je pregriznila



Sheila in Tina se preizkušata v agilityu


Ash in Sheila



Na svoji stari podlagici, kot leto dni nazaj Ash, Ais, Nike in Sheila




še povezava na filmček Nike in Sheile, ki lovita curek vode

3 komentarji:

  1. iiiiiii, kako so lušni!!! en lepši ko drugi :)tej parsončki so res eni posebneži, strup v majhnih flaškah :)

    OdgovoriIzbriši
  2. res je bilo fajn to naše srečanje ;)), vsekakor lepše nam kot našim kosmatincem :D....pa ja, Roland pričakuje ta dva metra cevi, da bo lahko spet ciprese zalival :D
    M.&co

    OdgovoriIzbriši
  3. spomni me, kaj so to ciprese ;)

    OdgovoriIzbriši