BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

sreda, 9. junij 2010

danes sem Nike končno odpeljala k veterinarju zaradi ušesa. Pravzaprav sem v petek opazila, da ima zapacana, jih očistila in si rekla, da bom počakala, da vidim, ali so se ji samo zapacala, ali ima kakšno vnetje. Čez vikend se ji je ušes spet zapacal, videlo se ji je, da ni prava in sva odšle k veterinarju. Skrajni čas. V ušesu ima vse bakterije, ki obstajajo. Dobila je kapljice, ne pa tudi antibiotikov, ki jih je Ben v podobnih primerih dobival vedno. Razlika, kako so obravnavali njega in nike, pri dveh različnih veterinarjih je očitna, razlog, ki so ga navedli za vnetje tudi. Zdaj se pa sprašujem. benu niso nikoli vzeli vzorca in pogledali kaj ima, enostavno so se odločili, da je alergičen na hrano, mu predpisali dieto, ga dali na antibiotike in to je bilo to. Nike pa so vzeli vzorce, rekli, da je od potaplanja in ji dali le kapljice. Hmmm? Meni se pa zadeva pri obeh zdi enaka??? Zato torej je včasih dobro it po drugo in tretje in četrto mnenje in se ti potem lahko zmeša.

Torej vnetje zaradi Nikinega potapljanja. Mali norec se res potaplja. Zdi se ji, da je potrebno očistiti vse vode tega sveta kamnov in jih znesti na kopno. Tako je sposobna odplavati do globin, se potopiti vse do dna in izvleči kamne, za katere meni, da tja ne sodijo.
Včeraj smo krstili Iški Vindgard. Ob opazovanju pogumnega kopanja Nikice in Bena si nnisem mogla kaj, da se nebi vrgla not tudi sama. Kakeršen gospodar, takšen pes pravijo. Bi morali v našem primeru reči, kakeršen pes, takšen gospodar. Ker ne vem kdo je tu bolj nor, Ben, Nike ali jaz??



Ni komentarjev:

Objavite komentar