BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

petek, 3. september 2010

Samca ali samico?


foto by: Blayo san
Ker se mi večkrat kakšen vzreditelj potoži, da je strašansko veliko zanimanja za psičke, za samčke pa mnogo manj, sem se odločila, da napišem nekaj besed o tem. Ne morem zagotovo trditi, nočem vplivati na kogarkoli, samo nekaj svojih izkuženj bi rada povedala.
Kako se odločiti za spol, kaj je boljše? Iz mojih izkušenj lahko rečem le, da je popolnoma vseeno. Razlike med samcem in samico praktično ni. Seveda je nekaj bioloških. Samica se dvakrat na leto goni, samec pa veliko markira in ga sem in tja medejo goneče se psičke. Ker sem zagovornik kastracije in sterilizacije psov, ki niso za razplod v primeru tega posega razlike ni več popolnoma nobene. Če se torej odločate za psa, vam je do tega, da vzamete psa določenih staršev, pa so ostali samo še samčki., vi pa si želite samičko...lahko čakate do naslednjega legla, moje mnenje pa je, da si lahko mirne vesti premislite in vzamete samčka.

Razlika v dominantnosti: Primer našega legla; Prav tako prijazen, kot vse psičke je samček. Njegov lastnik nima nobenih težav z dominantnostjo, večinoma se podreja. Najbolj dominantna v leglu pa je ena od psič, veliko bolj dominantna od samčka.
Tudi pri nas doma bi lahko rekli, da Nike dominira Bena, mene pa ne poskuša dominirat ne en, ne drug. Torej, se nebi dalo reči, da so samci dominantnejši od psic. V vsakem primeru lahko dobimo nevzgojenega, dominantnega psa, če ga ne znamo pravilno vzgojiti in tu spet povdarek, da je treba z vsakim psom v šolo in dobimo dobrega pasjega spremljevalca, ne glede na spol.

Kako sem se jaz odločala za spol?
Ben je bil pač psiček, ki mi je bil v zavetišču všeč, je ogrel moje srce in vanj sem se zaljubila. Vseeno mi je bilo, kakšnega spola bo moj kuža, samo, da bo kuža. Drugače je bilo pri Nike. Za psičko sem se odločila samo zato, ker Ben slabo shaja z ostalimi samci. Vendar, če bi mogla izbirat med tem ali imam samca parsona poleg Bena ali ga sploh nimam, bi se z Benom že nekako zmenila, da bi se malo umiril.

Še ena odločitev, zakaj je bolje imeti psičko kot samčka...Če doma že imate eno psičko, ki ni sterelizirana in niti samca ne želite kastrirati je bolje imeti dve psici, da je manj komplikacij zaradi gonitev in nezaželenih brejosti.

Torej, če nimate še nobenega kužka je popolnoma vseeno kakšnega spola je, važno je, da ima štiri tačke, smrček, ušesa in rep, ki čim več maha.

1 komentar:

  1. haha, moj Ben je tudi lep primer izredno NEdominantnega samca, je izjemno poslušen in v tem nabriše marsikatero punco, ki so znane po tem, da so "bolj poslušne", saj vemo, da je to stvar vzgoje. tako da, samci so zakon! :D edina slaba stvar pa je res markiranje pa "mimoidoče goneče ljubezni"

    OdgovoriIzbriši