BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

nedelja, 12. september 2010

ŠE ENA NEDELJA PAČ...











...PA VENDAR TAKO POSEBNA.

Že v petek je Ben pokazal, da ni nastopaški tip. Pripravila sem izdelan nastop, v katerem pa Ben ni hotel sodelovat. Potem sem pač improvizirala. Nekako je šlo. Popoldne sem bila jaz manj nervozna, saj ni bilo publike, ki je bila zame pomembna in je bila tam dopoldne. Nastop je bil tako malce bolj gladek. V soboto sem se počutila slabo, celo noč sem smrkala in sem šla na bazar z malce odpora, saj bi raje počivala. Pa sem si mislila, tiste pol urce bom že zdržala. Popoldne Ben ni hotel delat nič več, poznalo pa se je tudi Nike, da ima dovolj betona, vročine in gužve. Zato sem nastop omejila na nekaj trikcev in čohljanje. Tokrat sem se tam zadržala malce več, saj nas je prišla pogledat Alanina družia, ki kužka zelo pogreša, tako smo kar dolgo posedali tam, klepetali in čohljali kosmatince.
Ker je bilo Benu in Nike že v soboto dovolj nastopanja sem razmišljala, kako le naj to izpelem dvakrat še v nedeljo?? In sem prepričala, svojo drago kolegico Nino, da pripelje malo malega Bena s primorske naokrog. Nina, njena sestra Maja in mali Ben so se nam je z veseljem pridružili na bazarjevem cirkusu.

V NEDELJO PA...
Mali Ben je potem v prvem nastopu zažigal.Po štirinajstih dneh se je z dopusta vrnil tudi ZZ in prišel na bazar še on. Potem smo šli malo naokol po bazarju, ko me je razveselil telefonski klic. Presenečenje! Šest prekmurcev nas je čakalo pred našo hišo. Seveda smo se izstrelili z bazarja in se podvizali domov. Šli smo na kratek sprehod, potem pa so nas šli prekmurci spodbujat na zadnji nastop na bazar. Tudi Kira si je močno želela nastopat. Kako le naj jo zavrnem. Nekaj trikcev sem tako naredila tudi z njo in šele zdaj spoznala njen karakter in to, kaj Metka misli, ko reče, da je Kira miren kuža, ki se ji strga, ko je treba delat. Res je utrgana. Če bo še kakšen 4fun in bojo prekmurci tam, sigurno prosim Rolanda, če mi jo posodi za kak krog. Ma res je full dobro delati z njo. Komajda sem jo vrnila. Ti parsoni so res zakon. Vsak tako svoj in drugačen. Vsak posebej me navdušuje s katero od svojih lastnosti. Zaljubljena sem v vse. Enostavno najboljši so!!!
Najboljši pa so tudi moji prijatelji in ni lepšega, kot preživeti nedeljsko popoldne v njihovi držbi.

1 komentar:

  1. Kira je zakon! Prvi dan ko sem jo vidla laufat, sem vidla s kakim neverjetnim veseljem ona dela. Pa sej so vsi pridni, sam Kira je strgana :D

    Lepo je blo Simona, mi smo se meli super!! še kdaj...

    OdgovoriIzbriši