BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

sobota, 4. september 2010

Tekma-krim 2010

Danes zjutraj sem prišla na tekmo čisto normalno, kot vedno. Prijavila sem Bena, potem pa se nisemo mogla upret in sem vprašala, če lahko telmujem z Nike kot predtekmovalka. Slaloma še ne zna, zato se nisem prijavila. Ne zdi pa se mi nič narobe, če greš probat, tudi če kakšna ovira ni izdelana. Če gre res za eno oviro, ki jo pač izpustiš, druge pa tekoče teče... Tako sva se torej prvič, neuradno preizkusili na tekmi. Bilo je kar cool, komaj čakam, da se naučiva tale slalom in začneva zares tekmovat. Ampak ker so v letošnji sezoni tako ali tako samo še dve tekme,imam časa na pretek, da dotreniram to in še kaj. Zanimalo pa me je kako se Nike obnaša na tekmah. Ne vem kaj sem pričakovala. Bilo pa je super, kljub nedaljnim neljubim dogodkom.



Ko sem zaključila jumping z Benom, ki je bil tudi super sta k meni prišli sodnici in mi poveddali, da bom z Benom diskvalificirana, ker v isti kategoriji ne smeš biti predtekmovalec in tekmovalec. Butasto pravilo, ki ga ne razumem. Res mi ni jasno v čem je fora ampak ok. Sem nekako sprejela. Potem je prišla Eva in znorela, da tega nebi smeli naredit, ker so mi oni dovolili tečt in nisem jaz kriva, saj mi ni treba vedet pravilnika na pamet. In to je res, zakaj pa je sodnik, kot za to, da se pozanima, preden mi dovoli, da tečem kot predtekmovalka. Nisem oseba, ki bi se kregala, mi je pa žal, da ni bilo Rolanda na tekmi, da bi se kregal namesto mene :). Tudi on je ponorel. Skratka Ben je bil v jumpingu zaradi tega diskvalificiran. Ampak ker je šel potem v agilityu v napačen tunel in bil prav tako diskvalificiran se res nisem preveč sekirala zaradi tega. Mimogrede, tekel je odlično in z veseljem, kar me navdaja z večjim zadovoljstvom kot kakršnakoli uvrstitev. Ampak to vseeno ni prav, ker je res, da sem vprašala za dovoljenje dve sodnici in dve organizatorki tekme, pa nobena ni preverila, če ustrezam kriterijem. Vprašale so me le za Nikina leta, ki pa jih tudi niso preverila inbi se lahko gladko zlagala. Ne mislim delati scen okoli tega tudi zato, ker bi znali v bodoče raje zavračati vse predtekmovalce, kot jih preveriti. Čeprav bi bilo to kljub temu bolje, kot, da te potem doleti tako neprijetno presenečenje.

1 komentar:

  1. Pravilo je čisto OK. Jaz recimo drugič precej lažje odlaufam parkur, ker vem, kje so kakšne fore (čeprav mi včasih tudi to ne pomaga in se diskam na isti fori tudi drugič). In, če bi dovolili, da bi laufali kot predtekmovalci v isti kategoriji, kot že laufaš, potem bi si jaz vsakič sposodila enega psa, da preverim teren. :P

    Glede na to, da si vprašala toliko ljudi in so ti dovolili, bi se lahko pritožila (in zahtevala štartnino nazaj).

    Ne se sekirat. Veš nekaj novega...

    OdgovoriIzbriši