BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

ponedeljek, 22. november 2010

Agility seminar pri Polonci

Polona Bonač je imela ta vikend agility seminar. Udeležila sem se ga z Nike, Benček je medtem počival pri Silvotu. Seminar je sicer trajal dva dni, jaz sem se ga udeležila pa samo v nedeljo, pa je bil vseeno poučen. Recimo, da sem malo osvojila gibanje slepih menjav. Dojela, kako pomembno je, da že v naprej predvidiš naravno linijo gibanja psa in lahko tako prehitevaš in pomagaš psu iz ene ovire naprej, namesto nazaj. Uporabno!
V četrtek sem trenirala in je Nike preskakovala cone res konkretno. Ko sem hotela te njene skoke pokazati Poloni, da bi sizuacijo rešili je bila ena cona lepša od druge. Polona me je potolažila, da cone zna, da pa so občasni skoki pač vzeti v zakup in, da je bolje čim manj komplicirati okoli tega. No, pa ne bom. Slalom je bil v redu, do Prestranka ga bomo še malo vadili in bo. Pa še nekaj pomembnega, je povedala Polonca. Čeprav ni odkrila tople vode, pa bom vseeno mislila na to. Prva stvar je, da je enka v agilityu samo naslednja stopnja treninga. To je res. Resno tekmovanje se začne šele v trojki. Druga stvar pa je, kako zbijati tremo na tekmah. Citiram Polono: "Smo samo 3% norcev, ki se v vsakem vremenu po blatu in soncu ukvarjamo s svojimi psi." Hodimo blatni in strgani, vsaj jaz zgledam taka 80% svojega časa, skratka, agility ni resen šport zato take it easy!
Bom pa malo preizkusila naučeno tudi na benu če bo kaj hitreje tekel, če ga ne bom toliko čakala. Še enkrat, se vidimo v Prestranku in pazite se ;)




Z videom se je trudila Manca Mikec

Ni komentarjev:

Objavite komentar